ID: 2491
Assistent Officemanager
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Voor (minimaal) de komende 3 maanden is onze opdrachtgever voor 24 uur per week op zoek naar ondersteuning voor de Officemanager. Zij komt namelijk wegens een project handen en voeten tekort. Beschik jij over MBO+/HBO werk- en denkniveau en ben jij al ervaren in het regelen, organiseren en het uitvoeren van administratieve taken? Neem dan contact met ons op!
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een internationaal opererende organisatie gespecialiseerd in communicatietechniek. Wij vertellen er graag meer over tijdens een persoonlijk gesprek.
Functieomschrijving
De vacature Assistent Officemanager is veelzijdig! Je bent voor een groot gedeelte bezig met het boeken van reizen & hotels voor de afdeling sales die naar klanten en seminars moeten in het buitenland. Je wordt hierbij ondersteund door een projectbureau. Het regelen van de mobiele telefonie en het wagenpark zijn taken die jij in eerdere functies hebt vervuld. Welke opleidingen en cursussen er gevolgd en afgerond zijn door het personeel moeten goed in kaart gebracht worden, personeelsdossiers zijn nog niet uniform en mogen gedigitaliseerd. Je biedt algemene ondersteuning bij de acties die voortvloeien uit het invoeren van de nieuwe privacywet. Sporadisch ondersteun je het MT.
Functie-eisen
Voor de vacature Assistent Officemanager ben jij tijdelijk beschikbaar voor 24 uur (bij voorkeur 3 hele dagen) per week, minimaal voor de duur van 3 maanden. De Engelse en Nederlandse taal beheers jij uitstekend, het zou een extraatje zijn als je de Franse en Duitse taal ook beheerst. Structuur aanbrengen, het overzicht behouden en signaleren zitten in je systeem. Uiteraard beheers je het MS-Office pakket uitstekend om alle administratieve en secretariële werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren.
Arbeidsvoorwaarden
Deze functie is op uitzendbasis waarbij je een uitstekend salaris ontvangt tussen de €2.500 en €2.800 o.b.v. een 40-urige werkweek.
Sollicitatieprocedure
Om in aanmerking te komen voor de betreffende vacature ontvangen wij graag uw curriculum vitae. Klik daarvoor op de "solliciteer"- button bij deze vacature of schrijf u rechtstreeks in op onze site www.kamphorstpersoneelsdiensten.nl. Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld. Voor aanvullende informatie over de functie kunt u contact opnemen met één van onze Adviseurs (030 630 6381).
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een internationaal opererende organisatie gespecialiseerd in communicatietechniek. Wij vertellen er graag meer over tijdens een persoonlijk gesprek.
Functieomschrijving
De vacature Assistent Officemanager is veelzijdig! Je bent voor een groot gedeelte bezig met het boeken van reizen & hotels voor de afdeling sales die naar klanten en seminars moeten in het buitenland. Je wordt hierbij ondersteund door een projectbureau. Het regelen van de mobiele telefonie en het wagenpark zijn taken die jij in eerdere functies hebt vervuld. Welke opleidingen en cursussen er gevolgd en afgerond zijn door het personeel moeten goed in kaart gebracht worden, personeelsdossiers zijn nog niet uniform en mogen gedigitaliseerd. Je biedt algemene ondersteuning bij de acties die voortvloeien uit het invoeren van de nieuwe privacywet. Sporadisch ondersteun je het MT.
Functie-eisen
Voor de vacature Assistent Officemanager ben jij tijdelijk beschikbaar voor 24 uur (bij voorkeur 3 hele dagen) per week, minimaal voor de duur van 3 maanden. De Engelse en Nederlandse taal beheers jij uitstekend, het zou een extraatje zijn als je de Franse en Duitse taal ook beheerst. Structuur aanbrengen, het overzicht behouden en signaleren zitten in je systeem. Uiteraard beheers je het MS-Office pakket uitstekend om alle administratieve en secretariële werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren.
Arbeidsvoorwaarden
Deze functie is op uitzendbasis waarbij je een uitstekend salaris ontvangt tussen de €2.500 en €2.800 o.b.v. een 40-urige werkweek.
Sollicitatieprocedure
Om in aanmerking te komen voor de betreffende vacature ontvangen wij graag uw curriculum vitae. Klik daarvoor op de "solliciteer"- button bij deze vacature of schrijf u rechtstreeks in op onze site www.kamphorstpersoneelsdiensten.nl. Uiteraard worden alle gegevens vertrouwelijk behandeld. Voor aanvullende informatie over de functie kunt u contact opnemen met één van onze Adviseurs (030 630 6381).