ID: 4874
Bestuurssecretaresse
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is de beroepsvereniging van specialisten ouderengeneeskunde en heeft 1700 leden. Daarnaast richten zij zich op belangenbehartiging, deskundigheidsbevordering en ondersteuning van de aangesloten artsen. Verder heeft de organisatie een professionele bureau-organisatie met een team van 21 medewerkers.
Functieomschrijving
Als bestuurssecretaresse heb je een belangrijke ondersteunende rol in de organisatie en verricht je secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden voor het bestuur, de raad van toezicht en de bureaumedewerkers. De bestuurssecretaresse werkt in het hart van de organisatie en is aanspreekpunt, communicator en verbinder. De bestuurssecretaresse pikt signalen uit de omgeving op en weet deze te vertalen naar uit te zetten acties binnen de organisatie.
De bestuurssecretaresse is een echte ontzorger en heeft een hands on mentaliteit.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- het opstellen van de agenda en notuleren van het wekelijkse bestuurlijk overleg;
- het, in samenwerking met het bestuur, organiseren, voorbereiden en notuleren van de raad van toezicht- en algemene ledenvergaderingen;
- het bewaken van acties, die voortvloeien uit genoemde overlegsituaties;
- het op belang en urgentie screenen van telefoongesprekken, e-mail en post en veelal zelfstandig afhandelen hiervan;
- het beheren van complexe agendas en e-mailmanagement, waarbij de juiste interpretatie van prioriteiten van belang is;
- het organiseren van (landelijke) bijeenkomsten;
- het bieden van algemene secretariële ondersteuning aan de bureaumedewerkers.
Functie-eisen
De bestuurssecretaresse:
- heeft een HBO werk- en denkniveau en een relevante secretaresseopleiding;
- heeft tenminste 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in geschrift;
- heeft ruime ervaring met MS Office en andere (nieuwe) ondersteunende informatiesystemen;
- is in staat snel en radicaal de agendas om te gooien en te faciliteren bij snel wisselende prioriteiten;
- kan regie nemen en is in staat proceseigenaar te zijn van ondersteunende processen;
- kan goed zelfstandig als in teamverband werken;
- is stressbestendig, flexibel, proactief en omgevingsgericht;
- heeft overwicht en overtuigingskracht;
- heeft bestuurlijke sensitiviteit en weet om te gaan met vertrouwelijke informatie.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden:
- een uitdagende en afwisselende functie;
- een stimulerende en uitdagende werkomgeving waarin kwaliteit, resultaatgerichtheid,
samenwerking en leren kernbegrippen zijn;
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief een marktconforme salariëring.
Onze opdrachtgever is de beroepsvereniging van specialisten ouderengeneeskunde en heeft 1700 leden. Daarnaast richten zij zich op belangenbehartiging, deskundigheidsbevordering en ondersteuning van de aangesloten artsen. Verder heeft de organisatie een professionele bureau-organisatie met een team van 21 medewerkers.
Functieomschrijving
Als bestuurssecretaresse heb je een belangrijke ondersteunende rol in de organisatie en verricht je secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden voor het bestuur, de raad van toezicht en de bureaumedewerkers. De bestuurssecretaresse werkt in het hart van de organisatie en is aanspreekpunt, communicator en verbinder. De bestuurssecretaresse pikt signalen uit de omgeving op en weet deze te vertalen naar uit te zetten acties binnen de organisatie.
De bestuurssecretaresse is een echte ontzorger en heeft een hands on mentaliteit.
De werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- het opstellen van de agenda en notuleren van het wekelijkse bestuurlijk overleg;
- het, in samenwerking met het bestuur, organiseren, voorbereiden en notuleren van de raad van toezicht- en algemene ledenvergaderingen;
- het bewaken van acties, die voortvloeien uit genoemde overlegsituaties;
- het op belang en urgentie screenen van telefoongesprekken, e-mail en post en veelal zelfstandig afhandelen hiervan;
- het beheren van complexe agendas en e-mailmanagement, waarbij de juiste interpretatie van prioriteiten van belang is;
- het organiseren van (landelijke) bijeenkomsten;
- het bieden van algemene secretariële ondersteuning aan de bureaumedewerkers.
Functie-eisen
De bestuurssecretaresse:
- heeft een HBO werk- en denkniveau en een relevante secretaresseopleiding;
- heeft tenminste 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in geschrift;
- heeft ruime ervaring met MS Office en andere (nieuwe) ondersteunende informatiesystemen;
- is in staat snel en radicaal de agendas om te gooien en te faciliteren bij snel wisselende prioriteiten;
- kan regie nemen en is in staat proceseigenaar te zijn van ondersteunende processen;
- kan goed zelfstandig als in teamverband werken;
- is stressbestendig, flexibel, proactief en omgevingsgericht;
- heeft overwicht en overtuigingskracht;
- heeft bestuurlijke sensitiviteit en weet om te gaan met vertrouwelijke informatie.
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden:
- een uitdagende en afwisselende functie;
- een stimulerende en uitdagende werkomgeving waarin kwaliteit, resultaatgerichtheid,
samenwerking en leren kernbegrippen zijn;
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden inclusief een marktconforme salariëring.