ID: 1511
Commercieel medewerker binnendienst
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is een technische gerelateerd bedrijf die gevestigd is de regio van Almelo. Het bestaat uit ca. 50 werknemers, waarvan het overgrote deel werkzaam is in de uitvoering. De afdeling waarvoor wij zoeken bestaat uit ca 2.5 fte, waaronder één stagiaire. Jij wordt dus een belangrijke spil in het web.De sfeer in het bedrijf is informeel. Je hebt de ruimte om elkaar vragen te stellen, je collegas zijn nuchter, daadkrachtig en zij zoeken dit ook in jou. Het is de bedoeling dat je aan de slag gaat, in eerste instantie via Adecco. De functie is structureel, dit houdt in dat je de mogelijkheid hebt om bij goed functioneren in dienst te treden bij het bedrijf.De werkzaamheden zullen bestaan uit;- Facturatie- Telefoon aanname- Order invoer- Vervoer regelen- Klanten te woord staan- Folders verzorgen- Mailingen verzorgen
Functieomschrijving
Wil jij werken in een omgeving waar de commercie centraal staat? Ben jij gedreven, wil jij altijd de beste zijn en heb je ervaring met klantcontact? Lees dan snel verder!
Functie-eisen
Je hebt een afgeronde mbo opleiding richting commercieel / marketing. Daarnaast vinden we het belangrijk dat je een commerciële instelling hebt. Daarnaast beheers je de Engelse en Duitse taal goed, zowel in woord als geschrift. Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, maar staat er voor open om op termijn meer te gaan werken. Het maximale aantal uren zal dan op 32 uur per week komen. We zijn op zoek naar kandidaten die z.s.m. kunnen starten. Je komt te werken in een allround functie waarbij allerlei werkzaamheden komen kijken. Afhankelijk van jouw initiatief en pro activiteit kun je dit uitbreiden. We zijn op zoek naar kandidaten die z.s.m. kunnen starten. Wat kun jij van Adecco verwachten?- Het bruto uurloon is bespreekbaar en afhankelijk van de ervaring die je meebrengt- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reiskostenvergoeding vanaf 10 km afstand enkele reis - 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)- Parkeergelegenheid bij de organisatie is aanwezig Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Marit Gevelaar via 053 430 53 00 of stuur een e-mail marit.gevelaar@adecco.
Jouw nieuwe werkgever is een technische gerelateerd bedrijf die gevestigd is de regio van Almelo. Het bestaat uit ca. 50 werknemers, waarvan het overgrote deel werkzaam is in de uitvoering. De afdeling waarvoor wij zoeken bestaat uit ca 2.5 fte, waaronder één stagiaire. Jij wordt dus een belangrijke spil in het web.De sfeer in het bedrijf is informeel. Je hebt de ruimte om elkaar vragen te stellen, je collegas zijn nuchter, daadkrachtig en zij zoeken dit ook in jou. Het is de bedoeling dat je aan de slag gaat, in eerste instantie via Adecco. De functie is structureel, dit houdt in dat je de mogelijkheid hebt om bij goed functioneren in dienst te treden bij het bedrijf.De werkzaamheden zullen bestaan uit;- Facturatie- Telefoon aanname- Order invoer- Vervoer regelen- Klanten te woord staan- Folders verzorgen- Mailingen verzorgen
Functieomschrijving
Wil jij werken in een omgeving waar de commercie centraal staat? Ben jij gedreven, wil jij altijd de beste zijn en heb je ervaring met klantcontact? Lees dan snel verder!
Functie-eisen
Je hebt een afgeronde mbo opleiding richting commercieel / marketing. Daarnaast vinden we het belangrijk dat je een commerciële instelling hebt. Daarnaast beheers je de Engelse en Duitse taal goed, zowel in woord als geschrift. Je bent minimaal 24 uur beschikbaar, maar staat er voor open om op termijn meer te gaan werken. Het maximale aantal uren zal dan op 32 uur per week komen. We zijn op zoek naar kandidaten die z.s.m. kunnen starten. Je komt te werken in een allround functie waarbij allerlei werkzaamheden komen kijken. Afhankelijk van jouw initiatief en pro activiteit kun je dit uitbreiden. We zijn op zoek naar kandidaten die z.s.m. kunnen starten. Wat kun jij van Adecco verwachten?- Het bruto uurloon is bespreekbaar en afhankelijk van de ervaring die je meebrengt- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reiskostenvergoeding vanaf 10 km afstand enkele reis - 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)- Parkeergelegenheid bij de organisatie is aanwezig Reageer vandaag nog door op de sollicitatiebutton te klikken en je gegevens bij ons achter te laten. Eerst meer info? Bel dan met Marit Gevelaar via 053 430 53 00 of stuur een e-mail marit.gevelaar@adecco.