ID: 2497
Customer Service Representative Frans (36-40)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Den Braven is een internationale organisatie met ongeveer 1.200 medewerkers wereldwijd. Deze medewerkers werken verspreid over 8 productielocaties en 25 verkoop- en distributiekantoren. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van kwalitatief hoogwaardige kitten, lijmen, purschuimen en technische sprays en leveren aan de bouw, industrie en doe-het-zelf branche.
Functieomschrijving
What's in it for you?!Wij bieden jou allereerst een afwisselende en uitdagende baan bij een dynamisch en internationaal bedrijf. Daarnaast een moderne en professionele werkomgeving waarin pro activiteit gewaardeerd wordt. Je wordt omgeven door trotse en betrokken collegas die zich voor 100% inzetten. We belonen je met een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast bieden we voldoende doorgroeimogelijkheden.Wat ga je doen?In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de doorlooptijd van de orderportefeuille. Je controleert en geeft orders op tijd vrij en controleert of de order op tijd geleverd wordt. Je informeert klanten proactief over de status van hun order. Daarnaast kunnen klanten bij jou terecht met vragen of klachten. Je staat hen klantgericht te woord en neemt verantwoordelijkheid voor het oplossen van de vraag of klacht. We verwachten daarnaast van je dat je commerciële kansen bij klanten signaleert en hen proactief adviseert. Waar nodig betrek je collegas van andere afdelingen om de klant zo goed mogelijk te helpen en adviseren. Jouw belangrijkste uitdaging is om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Jij maakt het verschil voor onze klanten in een internationale en dynamische omgeving.
Functie-eisen
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met klantcontact; Je bent commercieel en klantgericht, proactief en kunt snel schakelen; Je weet van aanpakken, gaat een uitdaging niet uit de weg en komt goed tot je recht in een dynamische omgeving; Je bent analytisch sterk en kunt goed werken met Excel en SAP; Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Franse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift. Je beschikt over een HBO diploma (bij voorkeur in bedrijfseconomische of commerciële richting) of hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;Gevraagd opleidingsniveau: minimaal HBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij MS Den Braven, telefoonnummer 0623107426. Referentienummer van deze vacature: 775201801004.
Den Braven is een internationale organisatie met ongeveer 1.200 medewerkers wereldwijd. Deze medewerkers werken verspreid over 8 productielocaties en 25 verkoop- en distributiekantoren. Wij zijn gespecialiseerd in de productie van kwalitatief hoogwaardige kitten, lijmen, purschuimen en technische sprays en leveren aan de bouw, industrie en doe-het-zelf branche.
Functieomschrijving
What's in it for you?!Wij bieden jou allereerst een afwisselende en uitdagende baan bij een dynamisch en internationaal bedrijf. Daarnaast een moderne en professionele werkomgeving waarin pro activiteit gewaardeerd wordt. Je wordt omgeven door trotse en betrokken collegas die zich voor 100% inzetten. We belonen je met een marktconform salaris afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast bieden we voldoende doorgroeimogelijkheden.Wat ga je doen?In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de doorlooptijd van de orderportefeuille. Je controleert en geeft orders op tijd vrij en controleert of de order op tijd geleverd wordt. Je informeert klanten proactief over de status van hun order. Daarnaast kunnen klanten bij jou terecht met vragen of klachten. Je staat hen klantgericht te woord en neemt verantwoordelijkheid voor het oplossen van de vraag of klacht. We verwachten daarnaast van je dat je commerciële kansen bij klanten signaleert en hen proactief adviseert. Waar nodig betrek je collegas van andere afdelingen om de klant zo goed mogelijk te helpen en adviseren. Jouw belangrijkste uitdaging is om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Jij maakt het verschil voor onze klanten in een internationale en dynamische omgeving.
Functie-eisen
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met klantcontact; Je bent commercieel en klantgericht, proactief en kunt snel schakelen; Je weet van aanpakken, gaat een uitdaging niet uit de weg en komt goed tot je recht in een dynamische omgeving; Je bent analytisch sterk en kunt goed werken met Excel en SAP; Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Franse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift. Je beschikt over een HBO diploma (bij voorkeur in bedrijfseconomische of commerciële richting) of hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau;Gevraagd opleidingsniveau: minimaal HBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij MS Den Braven, telefoonnummer 0623107426. Referentienummer van deze vacature: 775201801004.