ID: 11471
Advertentie ID: #11471 is verwijderd van uw verlanglijst.
Klantenservice medewerker KPN
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
De opdrachtgever (gevestigd in Zoetermeer) is marktleider in klantcontact en werkt voor bekende merken zoals KPN. Meer dan 3500 mensen verspreid over Nederland werken voor deze opdrachtgever. Ontwikkeling van elke werknemer wordt als zeer belangrijk gevonden en de doorgroeimogelijkheden zijn erg leuk binnen het bedrijf.
Functieomschrijving
Je start op de afdeling inbound. Klanten van KPN bellen je om hun abonnement op te zeggen. Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Denk aan financiële redenen maar ook opzegging vanwege overlijden.In een persoonlijk gesprek probeer jij de klantbehoefte te achterhalen met als doel dat deze klant natuurlijk klant blijft. Het gaat hier om producten zoals internet, televisie, mobiele en vaste telefonie. Dit doe je niet alleen. Je komt te werken in een leuk divers team met gezellige collegas. Uiteraard wordt je uitgebreid getraind zodat jij straks ook elke klant met een glimlach laat ophangen.
Een werkdag bij de opdrachtgever:Als je aankomt bij je werk begroet de receptioniste je met een glimlach. Je loopt door naar de afdeling waar je collega's je welkom heten. Je neemt plaats achter je bureau en start je computer op. Eerst haal je nog even een lekkere bak koffie en klets je even wat met je collega's voordat je aan de slag gaat. Je neemt je koffie mee naar je bureau en zet je headset op. Je bent klaar om te beginnen! Er zit altijd iemand klaar als je hulp nodig hebt. Je luncht gezamenlijk met je collega's in de kantine.
Functie-eisen
Wij worden heel gelukkig als jij de volgende eigenschappen bezit:
Arbeidsvoorwaarden
Een gezellige en informele werksfeer waar je in een hecht team terecht komt, waar successen samen worden gevierd. Ook vinden wij het leuk je alles te leren over het vak, je krijgt een betaalde training waarin jij helemaal wordt klaargestoomd. In de toekomst zijn er ook mogelijkheden voor meer trainingen.
En verder:
Sollicitatieprocedure
Interesse in deze baan? Neem dan snel contact met ons op!
De opdrachtgever (gevestigd in Zoetermeer) is marktleider in klantcontact en werkt voor bekende merken zoals KPN. Meer dan 3500 mensen verspreid over Nederland werken voor deze opdrachtgever. Ontwikkeling van elke werknemer wordt als zeer belangrijk gevonden en de doorgroeimogelijkheden zijn erg leuk binnen het bedrijf.
Functieomschrijving
Je start op de afdeling inbound. Klanten van KPN bellen je om hun abonnement op te zeggen. Hier kunnen diverse redenen voor zijn. Denk aan financiële redenen maar ook opzegging vanwege overlijden.In een persoonlijk gesprek probeer jij de klantbehoefte te achterhalen met als doel dat deze klant natuurlijk klant blijft. Het gaat hier om producten zoals internet, televisie, mobiele en vaste telefonie. Dit doe je niet alleen. Je komt te werken in een leuk divers team met gezellige collegas. Uiteraard wordt je uitgebreid getraind zodat jij straks ook elke klant met een glimlach laat ophangen.
Een werkdag bij de opdrachtgever:Als je aankomt bij je werk begroet de receptioniste je met een glimlach. Je loopt door naar de afdeling waar je collega's je welkom heten. Je neemt plaats achter je bureau en start je computer op. Eerst haal je nog even een lekkere bak koffie en klets je even wat met je collega's voordat je aan de slag gaat. Je neemt je koffie mee naar je bureau en zet je headset op. Je bent klaar om te beginnen! Er zit altijd iemand klaar als je hulp nodig hebt. Je luncht gezamenlijk met je collega's in de kantine.
Functie-eisen
Wij worden heel gelukkig als jij de volgende eigenschappen bezit:
- Je bent sociaal en kan je goed verplaatsen in een ander;
- Je deinst niet terug van gesprekken waar mensen hun emoties en/of weerstand tonen;
- Minimaal mbo werk- en denkniveau en goed Nederlands spreekt;
- Minimaal 24 uur beschikbaar;
- Flexibel inzetbaar gedurende de openingstijden van ma t/m zat van 07:00 tot 23:00 uur.
Arbeidsvoorwaarden
Een gezellige en informele werksfeer waar je in een hecht team terecht komt, waar successen samen worden gevierd. Ook vinden wij het leuk je alles te leren over het vak, je krijgt een betaalde training waarin jij helemaal wordt klaargestoomd. In de toekomst zijn er ook mogelijkheden voor meer trainingen.
En verder:
- Salaris €9,21 per uur bij 21 jaar en ouder;
- Mogelijkheden om zowel parttime als fulltime te werken (minimaal 24 uur);
- Zelf je uren in te delen;
- Ontwikkelingsmogelijkheden. Bij ons weet je zeker dat je stappen gaat maken in de toekomst;
- Goede parkeergelegenheid;
- Reiskostenvergoeding.
Sollicitatieprocedure
Interesse in deze baan? Neem dan snel contact met ons op!