ID: 18528
Advertentie ID: #18528 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Ethiek en digitale media 9789089533296
€23,00
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
ISBN: 9789089533296
Het internet heeft een ongekende invloed op het leven van de hedendaagse mens. Denk aan Facebook, WhatsApp, e-mail. Het roept daarbij vele ethische vragen op die nog onvoldoende doordacht zijn. Denk aan problemen rondom privacy, intellectueel eigendom, vriendschap en fraude met gegevens. Ethiek en digitale media gaat precies over deze dilemma\'s. Met dit boek schreef Marcel Becker de eerste Nederlandstalige ethiek van het internet.Marcel Becker is docent ethiek aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Van zijn hand verscheen eerder Bestuurlijke ethiek (2007).
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.
Het internet heeft een ongekende invloed op het leven van de hedendaagse mens. Denk aan Facebook, WhatsApp, e-mail. Het roept daarbij vele ethische vragen op die nog onvoldoende doordacht zijn. Denk aan problemen rondom privacy, intellectueel eigendom, vriendschap en fraude met gegevens. Ethiek en digitale media gaat precies over deze dilemma\'s. Met dit boek schreef Marcel Becker de eerste Nederlandstalige ethiek van het internet.Marcel Becker is docent ethiek aan de Radboud Universiteit Nijmegen. Van zijn hand verscheen eerder Bestuurlijke ethiek (2007).
Dit artikel bestel je voordelig 2e hands op studystore.nlIn goede staat, snel in huis én gratis thuisbezorgd. Toelichting:De prijs in deze advertentie is gebaseerd op onze laagste 2e hands prijs (OP=OP).Zodra een 2e hands boek op is, kan het voorkomen dat je op Studystore het boek alleen nog nieuw kunt bestellen.