ID: 6553
Advertentie ID: #6553 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Workforce Specialist contactcenter
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
WFM Specialist
Per direct tot oktober 2018 met grote kans op verlenging.
De functie.
Als WFM Specialist ben je op dagelijkse basis verantwoordelijk binnen XS4ALL Klantcontact en de Technische Helpdesk voor de optimale afstemming tussen werkstromen, inzet van personeel en werkplekken, met als doel vastgestelde (service)doelstellingen te realiseren. Je rapporteert aan de Manager WFM.
Je behaalt op dag niveau diverse servicelevels, conform de vastgestelde KPIs en werkafspraken. Denk hierbij aan service levels, adherance en bereikbaarheid.
Je monitort gedurende het openingswindow van de Klantenservice en Technische Helpdesk de verschillende werkstromen (voice en non voice) en anticipeert op het werkaanbod. Je zorgt ervoor dat de afdelingen goed bereikbaar zijn en er een optimale verhouding ontstaat tussen efficiency en de kwaliteitsnormen die horen bij een premium provider als XS4ALL.
Je weet hoe om te gaan met over-en onderbezetting en handelt hier ook naar. Je schroomt niet medewerkers aan te spreken wanneer zij zich niet aan hun rooster houden, maar doet dit op gepaste wijze en bent hier flexibel in.
Je weet hoe om te gaan met ad hoc verzoeken van medewerkers en hun teamleiders, en handelt deze af volgens de afspraken die zijn gemaakt binnen het team Traffic, Forecasting en Planning teneinde de beoogde resultaten (doorgaans service levels) te behalen. Je kunt zelfstandig roosterwijzigingen (bijvoorbeeld ten gevolge van ziekmeldingen of verlofaanvragen) aanbrengen en signaleert en eventueel escaleert wanneer gemaakte afspraken in gevaar komen.
Wanneer je signaleert en escaleert, doe je dit tijdig en op basis van een heldere analyse, eventueel met bijbehorende rapportage, bij de operationeel manager(s) en het Hoofd Shared Service Center. Je maakt dag analyses en voedt je collegas WFM met je bevindingen over de dag, om het WFM proces continue te verbeteren en in te spelen op trends en/of wensen.
Daarnaast voer je proactief analyses uit op lopende dag- en weekgebeurtenissen om tijdig acties te kunnen ondernemen om de resultaten te verbeteren. Je houdt een logboek bij om zowel lijn als staf te informeren en adviseren over bezetting en capaciteit op korte, middellange en lange termijn.
Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers en teamleiders inzake werkstromen, het lopende rooster, ziekmeldingen, (ad hoc) verlofaanvragen en de huidige stand van zaken op dagbasis betreffende de KPIs.
De kernwaarden van XS4ALL zijn je bekend en deze zijn dan ook verweven in je werk. Je spreekt medewerkers aan wanneer zij niet handelen naar deze kernwaarden.
Werktijden: ma t/m zond 08:00 22:00uur (Flexibiliteit tijdens openingstijden is een must)
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.
WFM Specialist
Per direct tot oktober 2018 met grote kans op verlenging.
De functie.
Als WFM Specialist ben je op dagelijkse basis verantwoordelijk binnen XS4ALL Klantcontact en de Technische Helpdesk voor de optimale afstemming tussen werkstromen, inzet van personeel en werkplekken, met als doel vastgestelde (service)doelstellingen te realiseren. Je rapporteert aan de Manager WFM.
Je behaalt op dag niveau diverse servicelevels, conform de vastgestelde KPIs en werkafspraken. Denk hierbij aan service levels, adherance en bereikbaarheid.
Je monitort gedurende het openingswindow van de Klantenservice en Technische Helpdesk de verschillende werkstromen (voice en non voice) en anticipeert op het werkaanbod. Je zorgt ervoor dat de afdelingen goed bereikbaar zijn en er een optimale verhouding ontstaat tussen efficiency en de kwaliteitsnormen die horen bij een premium provider als XS4ALL.
Je weet hoe om te gaan met over-en onderbezetting en handelt hier ook naar. Je schroomt niet medewerkers aan te spreken wanneer zij zich niet aan hun rooster houden, maar doet dit op gepaste wijze en bent hier flexibel in.
Je weet hoe om te gaan met ad hoc verzoeken van medewerkers en hun teamleiders, en handelt deze af volgens de afspraken die zijn gemaakt binnen het team Traffic, Forecasting en Planning teneinde de beoogde resultaten (doorgaans service levels) te behalen. Je kunt zelfstandig roosterwijzigingen (bijvoorbeeld ten gevolge van ziekmeldingen of verlofaanvragen) aanbrengen en signaleert en eventueel escaleert wanneer gemaakte afspraken in gevaar komen.
Wanneer je signaleert en escaleert, doe je dit tijdig en op basis van een heldere analyse, eventueel met bijbehorende rapportage, bij de operationeel manager(s) en het Hoofd Shared Service Center. Je maakt dag analyses en voedt je collegas WFM met je bevindingen over de dag, om het WFM proces continue te verbeteren en in te spelen op trends en/of wensen.
Daarnaast voer je proactief analyses uit op lopende dag- en weekgebeurtenissen om tijdig acties te kunnen ondernemen om de resultaten te verbeteren. Je houdt een logboek bij om zowel lijn als staf te informeren en adviseren over bezetting en capaciteit op korte, middellange en lange termijn.
Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers en teamleiders inzake werkstromen, het lopende rooster, ziekmeldingen, (ad hoc) verlofaanvragen en de huidige stand van zaken op dagbasis betreffende de KPIs.
De kernwaarden van XS4ALL zijn je bekend en deze zijn dan ook verweven in je werk. Je spreekt medewerkers aan wanneer zij niet handelen naar deze kernwaarden.
Werktijden: ma t/m zond 08:00 22:00uur (Flexibiliteit tijdens openingstijden is een must)
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.
Sollicitatieprocedure
Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.