ID: 895
Advertentie ID: #895 is verwijderd van uw verlanglijst.
Officemanager
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Centraal bij Maandag® staan plezier in het werk, professionaliteit en inzet. Niet voor niets heten we Maandag®. Die dag staat symbool voor een frisse start van de week. Begrippen die de cultuur typeren zijn: zelfstandig, initiatiefrijk en een tikje brutaal. Professionals die door ons worden bemiddeld passen in deze cultuur. Maandag® stelt zich dan ook op als gelijkwaardige partner en loopbaanadviseur.
Functiebeschrijving
Houd je van afwisseling, ben je cijfermatig sterk en vind je het leuk om een spilfunctie te vervullen binnen de nieuwe onderwijsvestiging in Arnhem?
Binnen Maandag® zijn wij flink aan het groeien en daarom zijn wij op zoek naar een officemanager voor 40 uur per week. Als officemanager ben je hét visitekaartje van vestiging Maandag® Onderwijs Arnhem en verantwoordelijk voor het gehele administratieve proces. Je komt terecht in een jong dynamisch team en waarbij jij voor de dagelijkse ondersteuning van het salesteam zorgt. Je bevordert de bedrijfsvoering door het beheren van diverse officesystemen (je hanteert hierbij een duidelijke structuur en planning) en voert taken zelfstandig uit. De volgende taken en verantwoordelijkheden maken deel uit van de functie:
- Verwerken en controleren van mutaties in het CRM systeem
- Controleren en bijhouden van de dagelijkse cijfers
- Afhandelen in- en uitgaand communicatieverkeer per telefoon, e-mail en post
- Behandelen van ingekomen sollicitaties
- Invoeren en gereed maken van cv's
- Notuleren tijdens teambijeenkomsten
- Organiseren van netwerkbijeenkomsten en borrels
- Inkoop en beheer van office & food supplies; inkoopfacturen verwerken en archiveren (digitaal)
Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Dan komen wij graag met je in contact! Vergeet niet je CV en motivatie te mailen naar [email protected]
Functie-eisen
- Afgeronde MBO+/HBO opleiding (bij voorkeur in de richting van Schoevers officemanagement of directiesecretaresse)
- Maximaal 5 jaar werkervaring in een soort gelijke functie
- Ervaring in een commerciële omgeving (arbeidsbemiddeling) is een pré
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
- Kennis in het gebruik van MS Office
Arbeidsvoorwaarden
Maandag® detacheert hoger opgeleide professionals binnen de non-profit sector. Dit doen we in de gezondheidszorg, in het onderwijs en binnen de overheid. Bij Maandag® zijn persoonlijke wensen op het gebied van arbeidsvoorwaarden vanzelfsprekend. In een passend werkklimaat functioneer je per slot van rekening het best en kom je sneller vooruit. Kortom: passende en goede arbeidsvoorwaarden stemmen onze opdrachtgevers en professionals tevreden. Binnen de gegeven marges geef je zelf de werkrelatie aan die het beste bij jou past, waaronder de arbeidsvorm. Je hebt bij ons de mogelijkheid van een periodecontract, een vast dienstverband of een projectgebonden contract. De mogelijkheden en arbeidsvoorwaarden bespreek je met je recruiter. Voor alle contractvormen geldt een passende honorering.
Meer informatie
Ben je geïnteresseerd in deze functie? Solliciteer dan direct door op de button te klikken, of neem voor meer informatie contact op met Maandag®: +3126 - 379 9140