ID: 9237
Advertentie ID: #9237 is verwijderd van uw verlanglijst.
Administratief medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Ben jij een liefhebber van administratieve werkzaamheden en zijn secuur en kritisch eigenschappen die bij jou op het lijf geschreven staan? Lees dan vooral verder!
Bedrijfsomschrijving
Bij onze opdrachtgever worden de nieuwste technieken op het gebied van beveiliging ingezet om veiligheid te creëren en te behouden. Onze opdrachtgever beveiligd bij allerlei bedrijven, zoals datacenters, internationale bedrijven en Schiphol. Voor op de backoffice zijn ze met spoed opzoek naar gedreven en ervaren collega's. Op deze afdeling worden alle administratieve taken verricht op het gebied van contractadministratie en facturatie. Deze afdeling is in beweging en hierdoor komen er ook werkzaamheden naar voren zoals het initiëren van verbetervoorstellen, procesoptimalisatie en het meewerken aan het verder professionaliseren van de afdeling.
Functieomschrijving
In de functie van Medewerker contractbeheer ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden;
- Contractmutaties, opzeggingen en regulieren contracten;
- Verwerken van P/O nummers;
- Versturen van facturen nadat deze zijn gecontroleerd
- in- en extern klantencontact omtrent wijziging omtrent wijzigingen of correcties in een contract;
- Eventueel oppakken van andere administratieve werkzaamheden;
Voor deze functie zijn de volgende punten van belang;
- Afgeronde HBO opleiding;
- Ervaring met contractadministratie en/of contractbeheer is een pré;
- Cijfermatig;
- Klantvriendelijk & Servicegericht;
- 36 tot 40 uur beschikbaar;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Woonachtig in de omgeving van Utrecht;
- Per direct beschikbaar is een pré;
Arbeidsvoorwaarden
Onze opdrachtgever biedt een uitdagende en innoverende werkomgeving waar doorgroei mogelijk aanwezig zijn.
Sollicitatieprocedure
Is jouw interesse gewekt en ben je dolenthousiast over de vacature, klik dan op solliciteren. Heb je nog vragen neem contact met mij op.
Barbara MoensRecruiter Almere [email protected]
Bedrijfsomschrijving
Bij onze opdrachtgever worden de nieuwste technieken op het gebied van beveiliging ingezet om veiligheid te creëren en te behouden. Onze opdrachtgever beveiligd bij allerlei bedrijven, zoals datacenters, internationale bedrijven en Schiphol. Voor op de backoffice zijn ze met spoed opzoek naar gedreven en ervaren collega's. Op deze afdeling worden alle administratieve taken verricht op het gebied van contractadministratie en facturatie. Deze afdeling is in beweging en hierdoor komen er ook werkzaamheden naar voren zoals het initiëren van verbetervoorstellen, procesoptimalisatie en het meewerken aan het verder professionaliseren van de afdeling.
Functieomschrijving
In de functie van Medewerker contractbeheer ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden;
- Contractmutaties, opzeggingen en regulieren contracten;
- Verwerken van P/O nummers;
- Versturen van facturen nadat deze zijn gecontroleerd
- in- en extern klantencontact omtrent wijziging omtrent wijzigingen of correcties in een contract;
- Eventueel oppakken van andere administratieve werkzaamheden;
Voor deze functie zijn de volgende punten van belang;
- Afgeronde HBO opleiding;
- Ervaring met contractadministratie en/of contractbeheer is een pré;
- Cijfermatig;
- Klantvriendelijk & Servicegericht;
- 36 tot 40 uur beschikbaar;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Woonachtig in de omgeving van Utrecht;
- Per direct beschikbaar is een pré;
Arbeidsvoorwaarden
Onze opdrachtgever biedt een uitdagende en innoverende werkomgeving waar doorgroei mogelijk aanwezig zijn.
Sollicitatieprocedure
Is jouw interesse gewekt en ben je dolenthousiast over de vacature, klik dan op solliciteren. Heb je nog vragen neem contact met mij op.
Barbara MoensRecruiter Almere [email protected]