ID: 11835
Medewerker Sales Office (Duits)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een verkoopkantoor met diverse productielocaties en gevestigd in Heerenveen.
Functieomschrijving
Wat houdt het werk in?Als medewerker Sales Office heb je een uitvoerende en coördinerende functie ter ondersteuning van de verkopers.Daarnaast ben je primair aanspreekpunt voor de klant en bewaak je de kwaliteit van de geboden service van het bedrijf.Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden?- Verantwoordelijk voor de binnendienst afhandeling van Sales DACH klanten (Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse relaties)- Commercieel ondersteunend aan de Sales Account Managers, waarbij verantwoordelijkheid wordt gedragen voor een vast aantal klanten- Alle voorkomende werkzaamheden zoals; afhandeling binnenkomende telefoontjes, afspraken vastleggen en bevestigen, orderverwerking, uitwerken en versturen van offertes, bijhouden artikel-/prijsbladen, zorgdragen van monsterzendingen en de afhandeling van kwaliteit/ logistiek en andere service gerelateerde klachten- Communiceren van de dagelijks te ontvangen goederen met logistieke dienstverleners
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- HBO niveau, met eventueel aanvullende cursussen- Uitstekende beheersing van de Duitse taal (of meerdere jaren in Duitsland gewerkt en daardoor een meer dan goede beheersing) en basisvaardigheden van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een pré- Kennis (of affiniteit) met Office pakketten met name Excel, maar ook Word en PowerPoint en ERP systemen (SAP)Zijn dit jouw kwaliteiten?- Proactief- Accuraat- Flexibel- Betrokken- Klantgericht- Prioriteiten kunnen stellen- Commercieel inzicht- Stressbestendig- Probleemoplossend- Communicatief vaardig
Arbeidsvoorwaarden
Ter uitbreiding van het team zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar een nieuwe collega.Wij bieden een functie voor 40 uur per week, in eerste instantie via Timing, na gebleken geschiktheid krijg je een jaarcontract bij onze opdrachtgever.Daarnaast bieden wij jou:- Een afwisselende functie bij een internationaal bedrijf- Een aanstelling met uitzicht op een vast contract- Goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder reiskostenvergoeding- Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen- Doorgroeimogelijkheden- Werken in een informele werksfeer, met een gezellig en jong team
Onze opdrachtgever is een verkoopkantoor met diverse productielocaties en gevestigd in Heerenveen.
Functieomschrijving
Wat houdt het werk in?Als medewerker Sales Office heb je een uitvoerende en coördinerende functie ter ondersteuning van de verkopers.Daarnaast ben je primair aanspreekpunt voor de klant en bewaak je de kwaliteit van de geboden service van het bedrijf.Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden?- Verantwoordelijk voor de binnendienst afhandeling van Sales DACH klanten (Duitse, Oostenrijkse en Zwitserse relaties)- Commercieel ondersteunend aan de Sales Account Managers, waarbij verantwoordelijkheid wordt gedragen voor een vast aantal klanten- Alle voorkomende werkzaamheden zoals; afhandeling binnenkomende telefoontjes, afspraken vastleggen en bevestigen, orderverwerking, uitwerken en versturen van offertes, bijhouden artikel-/prijsbladen, zorgdragen van monsterzendingen en de afhandeling van kwaliteit/ logistiek en andere service gerelateerde klachten- Communiceren van de dagelijks te ontvangen goederen met logistieke dienstverleners
Functie-eisen
Wij vragen van jou:- HBO niveau, met eventueel aanvullende cursussen- Uitstekende beheersing van de Duitse taal (of meerdere jaren in Duitsland gewerkt en daardoor een meer dan goede beheersing) en basisvaardigheden van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is een pré- Kennis (of affiniteit) met Office pakketten met name Excel, maar ook Word en PowerPoint en ERP systemen (SAP)Zijn dit jouw kwaliteiten?- Proactief- Accuraat- Flexibel- Betrokken- Klantgericht- Prioriteiten kunnen stellen- Commercieel inzicht- Stressbestendig- Probleemoplossend- Communicatief vaardig
Arbeidsvoorwaarden
Ter uitbreiding van het team zijn wij voor onze opdrachtgever op zoek naar een nieuwe collega.Wij bieden een functie voor 40 uur per week, in eerste instantie via Timing, na gebleken geschiktheid krijg je een jaarcontract bij onze opdrachtgever.Daarnaast bieden wij jou:- Een afwisselende functie bij een internationaal bedrijf- Een aanstelling met uitzicht op een vast contract- Goede salariëring en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder reiskostenvergoeding- Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen- Doorgroeimogelijkheden- Werken in een informele werksfeer, met een gezellig en jong team