ID: 4535
Medior Secretaresse
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Voor een overheidsinstelling in de regio Den Haag zijn wij op zoek naar een medior secretaresse. De afdeling Ruimte, Wonen en Bodem ontwikkelt en realiseert beleid op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling, wonen en bodem. De afdeling is ingericht volgens de beleidscyclus en bestaat uit vier bureaus: Bureau Verkenning & Monitoring; Beleid; Ontwikkeling en Bureau Beoordeling.
Functieomschrijving
Als (bureau)secretaresse word je afdelingsbreed ingezet en werk je samen met de drie andere secretaresses, waarbij de afdelingssecretaresse de functionele aansturing verzorgt. Je ondersteunt ten minste n bureauhoofd en bent aanspraakpunt/vraagbaak voor de eigen medewerkers. Denk hierbij aan het plannen van bijeenkomsten en vergaderingen in- en extern, het bijhouden van agendas en checken of afspraken worden nagekomen en het het accuraat bijhouden van (nieuwe) contactpersonen. Daarnaast vervang je je collega's binnen je eigen secretariaat.
Functie-eisen
Aantoonbare ervaring binnen een secretarile functie. Je bent 36 uur in de week beschikbaar. Tenminste MBO-4 (secretaresseopleiding) dan wel aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie. Je kunt doel- en resultaatgericht handelen, hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal, bent omgevingsbewust en hebt goede omgangsvormen.Verdere trefwoorden zijn: betrouwbaar, nauwkeurig, ontzorgend, flexibel, pro-actief en teamplayer.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal HBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Den Haag, telefoonnummer (070) 311 76 00. Referentienummer van deze vacature: M-000000073.
Arbeidsvoorwaarden
2300 per maand
Voor een overheidsinstelling in de regio Den Haag zijn wij op zoek naar een medior secretaresse. De afdeling Ruimte, Wonen en Bodem ontwikkelt en realiseert beleid op het gebied van ruimtelijke ontwikkeling, wonen en bodem. De afdeling is ingericht volgens de beleidscyclus en bestaat uit vier bureaus: Bureau Verkenning & Monitoring; Beleid; Ontwikkeling en Bureau Beoordeling.
Functieomschrijving
Als (bureau)secretaresse word je afdelingsbreed ingezet en werk je samen met de drie andere secretaresses, waarbij de afdelingssecretaresse de functionele aansturing verzorgt. Je ondersteunt ten minste n bureauhoofd en bent aanspraakpunt/vraagbaak voor de eigen medewerkers. Denk hierbij aan het plannen van bijeenkomsten en vergaderingen in- en extern, het bijhouden van agendas en checken of afspraken worden nagekomen en het het accuraat bijhouden van (nieuwe) contactpersonen. Daarnaast vervang je je collega's binnen je eigen secretariaat.
Functie-eisen
Aantoonbare ervaring binnen een secretarile functie. Je bent 36 uur in de week beschikbaar. Tenminste MBO-4 (secretaresseopleiding) dan wel aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie. Je kunt doel- en resultaatgericht handelen, hebt een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal, bent omgevingsbewust en hebt goede omgangsvormen.Verdere trefwoorden zijn: betrouwbaar, nauwkeurig, ontzorgend, flexibel, pro-actief en teamplayer.Gevraagd opleidingsniveau: minimaal HBO.Voor deze functie wordt minimaal 1 ja(a)r(en) relevante werkervaring gevraagd.Meer informatie is te verkrijgen bij Adecco Regio Den Haag, telefoonnummer (070) 311 76 00. Referentienummer van deze vacature: M-000000073.
Arbeidsvoorwaarden
2300 per maand